Elbiseme kelebek konmuş (diktiklerim)

Hayırlı günler arkadaşlar son hızla vakit buldukça elbise dikmeye devam ediyorum.Belki bazılarınız neden hep elbise diktiğimi merak edebilir? Ben günlük hayatta ve özel zamanlarda da elbiseden başka birşey giymem bı sebeple öle bir kaç elbise bana yeterli gelmiyor dolap doldu taştı ama hala lazım gibi geliylar Yada biz bayanlar çok doyumsuz oluyoruz :) Velhasıl Çarşamba Pazarı'ndan aldığım kumaşlarımla şimdileri aşk yaşıyoruz hem çok uygun fiyatlı hem çok ciciler. Benim yeni cici kız elbisem bnce çok güzel oldu fır fırlar danteller tam benlik ;) Üstüme kelebek konmuşsa benden mutlusu yok demektir :)




4 yorum:

  1. Kumaşı gerçekten çok güzelmiş. Dantellerde hoş olmuş. Elinize sağlık. Güzel günlerde giyin:)

    YanıtlaSil
  2. Kumaşına ve dantel detayıda bayıldım :) sizi hem instagramdan hemde burdan takibe aldım banada beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim ;) bende takipteyim inşallah

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...