Victoria secret parfüm alışverişim


Herkese hayırlı akşamlarr arkadaşlar umarım herkes iyidir ki bence hayat çok kısa iyi olmaktan başka bir amacımız olmamalı deyip bir kaç gün önce yaptığım alışverişimden bahsedeyim.Genel olarak watsons Gratis ve Victoria Secret tan yaptım ancak 2 post olarak ayırdım şöyle uzun uzadıya yazabileyim diyee ;) birazdan resimlerini göreceğiniz parfümü çok zorlanarak aldım.Çünkü gerek kokusu gerekse fiyatı beni çok düşündürdü.Pafümlere çok ciddi paralar veren bi insan olmadım hiç bi zaman.Ancak verilmez mi tabisi verilir verdim de pişmanmıyım aslaaa ;)) parfümü seçerken Uzunca bir zaman kokusunu sıkıp durdum bi türlü istediğim o kokuyu hissedemedim nedense.Astım rahatsızlığım olduğu için çok ağır kokuları kullanamıyorum malesef üstelik koku banyosu da yapamıyorum hemen genzim yanıyor ve öksürmeye  başlıyorum.Bu sebepten parfüm seçmekte çok zorlanan birisiyim.Az kullandığım için de uzun süre gidiyor aldığım ürün.İşte bu yüzden özel zamanlarda kullanabilmek için Victoria Secret'ın "Victoria" isimli parfümünü almış bulundum. Kampanya da olduğu için set halinde aldım.Şişesi rengi al beni diye bağırıyordu ;)) biraz çeyizlik biraz özel alışveriş oldu ki kullanmaya kıyamıyorum şu an :) bu arada kokusunu ilk alamadım fakat avm den çıktıktan sonra bi anda kokusu yüzüme vurdu ve iyi ki iyi ki almışım deyip çocuklar gibi sevindim :) sanırım bazı kokular biraz beklemesi veya hava ile temas etmesi gerekiyor en azından bende öle oldu.Almak isteyenlere Şiddetle tavsiyemdir.sizin de önerebilceğiniz kokularınız neler merak ediyorum;) bu arada küçük bir not: sevdiklerinizin kıymetini bilin ve onları gereksiz sebeplerden dolayı yormayın...onları bi kez üzgün görmek Dünya'nın en büyük acısı olur..sadece sessizce korkmadan sevin.                        
                                     

2 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar. Güle güle kullan canım. Sizi blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım takipteyim inşallahh :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...