Kiloş elbise &Yüksek robalı elbise

Hayırlı akşamlar arkadaşlar uzun zamandır dikiş üzerine bir şeyler paylaşamadım ama buna rağmen bloğumu boş bırakmadığımı düşünüyorum umarım severek okuyorsunuzdur ki bu benim için çok önemli :). Gelelim asıl mevzuya, aslında elbiseleri dikeli bir aydan fazla olduu, giydim eskittim bilee :). Malesef bir türlü görüntüleyemedim. Ama çok şükür bugün kısmet oldu.1.resimde gördüğünüz yeşil leopar desenli elbiseyi kiloş etekli olarak tasarladım kalıp olarak da her zaman diktiğim robalı elbise ile çalıştım.yaka benim bildiğim ''öpücük yaka'' oldu ama asıl ismi nedir bilmiyoırum.Yakasına dantel ve düğme ile bir fiyonk kondurdum ancak silikon tabancasıyla yapıştırdım arada kolaya kaçmak iyidir bencee :).Daha sonra bel kısmında ön ve arkadan olmak üzere 2 şer tane pile yaptım ki biraz kilolu göstersin malum insan 36 beden olnca :) ama sanırım bu iyi bişey ki ben memnunum halimden deyip 2. elbiseye geçelim daha çok günlük kullandığım bir model bu ''yüksek robalı elbise'' olarak biliniyor sanırım  bu diğer elbiseden farklı olarak düz etekli ve etek ucunda güpür kol kenarlarında ise dantel süsülemesi yaptım zaten kumaş yeterince süslüydü ama birazda ben süsleyeyim dedim bilmiyorum iyi mi yaptımm :). İkisinide severek giyiyorum çiçekli elbisenin siyah beyazlısndan da kardeşime dikip hediye ettim ancak görüntüleyemedim malesef :(.Bugünlük benden bu kadar olsun herkese hayırlı cumalar sevgilerr :)










13 yorum:

  1. Merhabalar öncelikle elinize sağlık. Çok güzel işler çıkarıyorsunuz. Blogunuzu keşif etkinliğinden keşfettim ve takibe aldım. Bana da beklerim :) Ayrıca blogumda ilk çekilişimi başlattımç Katılırsanız çok sevinirim.

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/2014/12/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

    Hoşçakalın
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim sizinde dilinize sağlık takipteyim inşallah sevgiler ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...