EVMANYA.COM DAN ALIŞVERİŞŞ

Bugün hepimizin bakmaya doyamadğı tarzdan bir site keşfettim :) artık internetten yapılan alışverişler oldukça popüler çok fazla çeşidin bir arada bulunması zahmetin az olması v uygun ödeme koşulları ile herkesi kendine bağlamış durumda :) daha öncesinde tesettür gyim için alışveriş yapmıştım internet üzerinden ancak bu seferde şansımı çeyizliklerim için denemeyi düşündüm.  google a ev yazar yazmaz karşıma avmanya.com çıktı.ne mi aldımm :) o da kargom gelince burda olcak inşallah :) ödeme koşulları çok hoşuma gitti kredi kartı özellikle de banka kartı ile alışveriş imkanı olması çok iyi ben daha önce başka sitelerde fark etmemştim açıkçası.velhasıl benim aldıklarım çok tuttğundan dolayı bonus karta 6 taksit yaptrdım tabi kii peşin fiyatına.neredeyse tüm markalr burda bulmak mümkün dekarasyondan mutfağa, mefruşattan mobilya ya :) merek edenler buyursunlar evmanya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...