CİLT BAKIM RUTİNİM(KARMA CİLT)

 EAU THERMALE AVENE:bu ürünü yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ve olağan üstü bi temizleyicioldğnu söyleyebilirim.karma ve hassas cilt yapısına sahip kişiler için üretilmiş.sabun içermeyen ve problemli ciltlerde çok iyi işlevi var.ciltteki sebum salgısını dengeliyor ve arındırma sağlıyor.benim izlenimlerme gelecek olrsam kesinlikle vaatlerni yerine getriyor.dermokozmetik bir ürün olması güvenimi arttırdı ayrıca bi çok temizleyiciye göre uygun bi fiyatı var.toplu alışverişm sonucu 45tl gbi bi fiyata aldım ve son damlasna kadar hak ediyor şiddetle öneririm :)

 SIKILAŞTIRICI LOSYON (BABE):temizleyici ile yüzümü yıkamadan önce bu toniği kullanıyorum.benim t bölgem aşırı gözenekli bi yapıya sahipti.uzunca ürün değişimi sonucunda dğru ürünü buldum sanırım :) artık gözeneklre elvedaaa:) evet bebek gibi bi cilde dönüştürdğü için bu toniğe bayıldımm :) fiyatı 55 tl idi.

LA ROCHE-POSAY (NEMLENDİRİCİ KREM):diğer bakım tamamlayıcım ise bu krem. tonik temizleme ve ardından bu krem ile yüzümü nemlendriyorum.etkilerine gelince yağlanma ve sivilce olşumu sıfır.bi yandan nemlendrip diğer yandan akne oluşmunu engelliyor ve cildi sıkılaştırıp daha önceden olşan lekelrin yok olmasını sağlıyor.bunuda 60 tl ye almştım yanılmyorsam.bu seriyi uzun bi zaman kullanacak gbi duruyorum:) eğer sizlerde akne gözenek vs gbi problemlrnz varsa şiddetle tavsiye ediyorum.ancak bi cilt analizi mutlaka yaptırın ben yaptırdım ve bu ürünlerin uygun oldğunun belirtilmsi üzerine kullanmya başladım.yani mutlaka profesyönel birilernden yardım almalısınız.kulaktan dolma bilgilerle cildimizi bozmya değmez dye düşünyorum :) sevgiyle kalınnn görüşmek üzereee :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...