BEN NERELERDEYİİMM :) KAYBOLDUM AMA İŞTE GELDİMM BURDAYIMMM (AŞKK İŞŞŞŞ ÇEYİİZZZ) :)

EVVELA CÜMLETEN KOCCAAMANN SELAMUN ALEYKÜÜMM :)                                     Sizi, burayı, yazılar yazmayı, ne kadar özledim anlatamam uzun süreli bi kayıp zamanı yaşadım :)herşeyde vardır bir hayır deyip yazma isteğimin gelceği günü bekledim o gün bugün müş :) burda yoktum ama ınstagramda takip edenler benden haberdardrlar bi süre  ordan takip etmeye çalıştım sizleri :)ben nerelerdeydim ne yapıyordumu anlatcak olursam?? evet başlayayım artıkk :) hataydan istanbula göç ederek başladım. Bildğiniz gbi hemşireyim devlet dairesnden istifa edip özele geçiş yaptım malesef şansım dönmedi yine manevi anlamda yaşadğım problemlri  özelde de yaşadı :(..derken yine hataya bi dönüş sonra istanbulun hasretne dayanamyp yne düştüm yollara :) şu an kadın doğum üzerne özel bi hastanedym ki 7 ay olmştur çoooookkk şükürr aradğımı buldumm rabbim daim etsinn inşallahh :)anne adaylarmzla güzel güzel geçinip diyoruzz :) dahası mı çeyizeeeee devammmmmm :) ahhh ne yaktı cebimi çeyiz sevdası :) tatlı telaşlar içindeyim yakın zamada hayrlı haberlermle burda olcam inşallah :) her telden güzelliklerle kavuştum blogumaa :) inşallah daimi olurr çok öpüyorum hepinizi allaha emanetsinizzz bb bbb :)

2 yorum:

  1. Çok ozlemistik iyiki geldiniz tekrar görünce çok sevindim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende burayı sizleri çok özledim teşekkür ederimmmm :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...