YÜKSEK BEL ETEĞİM BİTTİ :)

 2 haftadır süründüğüm bıkıp yeter dediğim ama sonunda dikebildiğimm meşhur etek :)çevremde öle dyolar artık meşhur eteği bitiremedin mi diye az dalga geçmediler :)ama sonunda istediğim gibi olduu :)n zamn  giycem diye sabirsızlanyorum dğrusu insanlarn tepkisini acayip merak edyorumm :)etek pileli olduğu için beni çok yordu hemen hemen her yerini teğelledim diyebilirim tabi hocam defalarca söktrdü teğellerimi olmamş dyee :)teğel atamyrum ama etek diktim hi hii :)beli baya yüksek yaptım ve etek boyuda oldukça uzun :)daha uzun görünebilmek için küçük bir hile :)yardımları için zeynep hocama çooookkk teşekkr edyorumm sanırım yardım etmse bn bu kadarnı yapamazdımm :)

 kombinimi de yaptımm :) off hemen giymeliyimm amaa :) kolyem nasıll :) makas olması çok hoşuma gitti tam bana göre dye dşündüm hmen aldım kaçrmak olmaz dimii :)

2 yorum:

  1. merhabalaar tekrarr..:)
    ne hoş,ne cici bir sayfa bu böyle..
    emeklerinize sağğlık..
    samimiyet ve huzur dolu birbirinden cici paylaşımlarınıza bayıldım.
    takipçinizim müsadeniz ile.
    bende beklerim sayfama,arzu ederseniz...
    sevgilerimi bıraktım yürek dolusunca...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar :)çok memnun mutlu ettiniz doğrusu teşekkür ederim içten sözleriniz için.elimden geldğnce yapyorum bşeyler bğenmenize çok sevindim herzman beklerim :)sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...